09173119959 مشاوره
دستورالعمل ثبت مکان در نقشه گوگل

تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395

بازدید : 3238

گوگل دارای امکانات متنوعی برای افراد و کسب و کارها است. پس از طراحی سایت، علاوه بر فعالیت‌های سئو که می‌تواند سبب جذب مخاطبان از طریق نتایج جستجو به سایت شما شود، روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منبعی برای ایجاد اعتماد و جذب مخاطب برای کسب و کار و وبسایت شما باشند.

ثبت مکان در نقشه گوگل( Google Map ) (مرکز تخصصی طراحی وب سیرن)

گوگل دارای امکانات متنوعی برای افراد و کسب و کارها است. پس از طراحی سایت، علاوه بر فعالیت‌های سئو که می‌تواند سبب جذب مخاطبان از طریق نتایج جستجو به سایت شما شود، روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منبعی برای ایجاد اعتماد و جذب مخاطب برای کسب و کار و وبسایت شما باشند.

ثبت رایگان مکان در گوگل مپ، این امکان را به شما می‌دهد که اگر نام کسب و کار شما در گوگل جستجو شود، در سمت راست نتایج جستجو، نقشه گوگل به همراه اطلاعات کسب و کار شما برای فرد جستجوگر به نمایش در آید. اطلاعات ارائه شده می‌تواند شامل ساعت‌های کاری، اطلاعات تماس و همچنین امکان ثبت نظر توسط بازدیدکنندگان باشد.

پیش از شروع به کار به یک حساب ایمیل یا حساب کاربری گوگل نیاز خواهید داشت. وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل بعدی را دنبال کنید.

سپس وارد صفحه‌ی https://www.google.com/mapmaker شوید. روی دکمه قرمز افزودن ویژگی جدید کلیک کنید و اولین گزینه را (افزودن یک مکان) را انتخاب نمایید

 

map2

بعد از زدن این دکمه، نشانگری در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید محل قرارگیری کسب و کار خود را روی نقشه وارد کنید. پس از تعیین محل، پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که اطلاعات تکمیلی را از شما دریافت می‌کند.

map3

ابتدا باید یک دسته را از میان دسته‌های موجود انتخاب نمایید و سپس در کادر پایین نام کسب و کار خود را وارد کنید.

پس از تایید اطلاعات وارد شده در این مرحله، اطلاعات تماس خود را ثبت نمایید. تایید این اطلاعات ممکن است نیازمند گذشت مدت زمانی باشد. پس از تایید، پیغامی از طرف گوگل مبنی بر تایید ثبت مکان دریافت خواهید کرد.

فراموش نکنید که نمایش تصویر نقشه در کنار نتایج جستجو بر اساس الگوریتم‌های گوگل به انجام می‌رسد و ممکن است در برخی شرایط نقشه در این محل نمایش داده شود و در برخی شرایط از دید جستجوگر مخفی می‌ماند.

توصیه‌هایی برای نمایش و رتبه‌بندی مکان‌ها

پس از ثبت آدرس در گوگل مپ، به‌روزرسانی اطلاعات کسب و کار مانند ساعت‌های کار، تایید نشانی، روزهای فعالیت، آپلود تصاویر، پاسخگویی به بازخوردهای مخاطبان و تکمیل سایر فیلدهای بخش تجارت گوگل سبب می‌شود احتمال نمایش محل شما در نتایج گوگل افزایش یافت و همچنین سبب می‌شود در میان رقبا رتبه‌ی بهتری را کسب نمایید. با توجه به مسدود بودن این سرویس در ایران، ممکن است پر کردن برخی از فیلدها و دریافت تاییدیه آدرس‌های داخلی در این صفحه مقدور نباشد.

برخی دیگر از عواملی که می‌توانند در نمایش و رتبه‌بندی مکان ثبت شده موثر باشند عبارتند از: اعتبار کسب و کار در دنیای واقعی، جستجو از طریق موبایل با مختصات جغرافیایی مشخص، فاصله نزدیک‌تر کسب و کار به محل جستجو کننده.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن