هر ساله در ایران و در تمام نقاط این کشور بزرگ, نمایشگاه در هر زمینه و موضوعی در حال برگزاری میباشد و زمانی که به تاریخ برگزاری نمایشگاه نزدیک میشویم صاحبان مشاغل به فکر تبلیغات بیشتر و پرداخت هزینه های بسیار گزاف میوفتند تا در نمایشگاه مورد نظر بسیار برجسته تر دیده شوند. دادن تبلیغات در روزنامه ها و مجلات ممکن است تا حدی این دسته از افراد را به هدف خود برسانند اما حقیقت اصلی این است که داشتن یک وب سایت برای نمایشگاه خاص میتواند به تمام ابهامات در این زمینه خط بطلان بکشد.
مشتریان شما بسیار راضی و خشنود خواهند شد که مشاهده نمایند شما به عنوان کارفرما و صاحب شرکت, تنها برای یک نمایشگاه خاص که هر ساله هم در آن شرکت میکنید وب سایتی جداگانه و مخصوص را تدارک دیده اید. این مطلب بسیار ساده میتواند در دید و ذهن کاربران و مشتریانتان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
بنابراین میتوانید از همین امسال یک برنامه ریزی هدفمند برای نمایشگاه هایی داشته باشید که هر ساله در آن شرکت مینمایید. چنانچه این فعالیت از همین امروز آغاز گردد, تیم تخصصی شرکت طراحی سیرن میتواند تا زمان برگزاری نمایشگاه آن را در گوگل بهینه سازی نماید تا هم رتبه خیلی عالی در بین رقبای خود داشته باشید و هم سود آن را در زمانی غیر از نمایشگاه ببرید.
به یاد داشته باشید که خود وب سایت های نمایشگاهی در نهایت یک روزی میتواند به وب سایت های فروشگاهی نیز تبدیل شود و کاربری آن نیز تغییر پیدا نماید. چرا که در نهایت میتوانیم از جا افتادن وب سایت و شناخته شدن آن استفاده نماییم و محصولات خود را در آن وب سایت سابق نمایشگاهی خود نیز عرضه نماییم.
حتما قبل از طراحی سایت نمایشگاهی خود, نیازهای خود را از داشتن وب سایت نمایشگاهی بدانید و از آنها آگاهی داشته باشید. نگران نباشید چرا که وظیفه ما در شرکت طراحی سایت طراحی سیرن این است تا بهترین و موثرترین پیشنهاد ها برای طراحی سایت نمایشگاهی را در اختیار شما قرار دهد تا در نهایت نتیجه بهتری از داشتن وب سایت نمایشگاهی نیز داشته باشید. ما لیستی ار این نیازها و سرویس ها که میتواند در یک وب سایت نمایشگاهی نیز وجود داشته باشد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
به نظر ما ارتباط با مشتریان چه قبل از برگزاری نمایشگاه و چه در زمان و حتی بعد از زمان برگزاری نمایشگاه میتواند در موفقیت های وب سایت شما در فضای مجازی و جلب نظر بازدید کنندکان شما و تبدیل آنها به مشتریان واقعی نیز تاثیرگذار باشد. برای پیاده سازی این بخش بهترین و بالاترین پیشنهاد ها را به شما خواهیم داد مانند طراحی چت آنلاین و طراحی صفحه پرسش و پاسخ متداول و یا حتی بخش نظرسنجی و رای گیری نیز میتواند در سایت شما به خوبی طراحی و پیاده سازی گردد.
حتما از دستاوردهای خود در زمان برگزاری نمایشگاه و معرفی آن در وب سایت نیز برنامه ای داشته باشید. هدف از داشتن وب سایت نمایشگاهی برای کسب و کار شما در نهایت میتواند تبلیغات شما نیز باشد. بنابراین از این ابزار و فرصت میتوانید به خوبی استفاده و بهره برداری نمایید. البته ما هم در کنار همه اینها کارهای سئو و بهینه سازی سایت در گوگل را برای افزایش ترافیک و بازدید کننده برای شما انجام خواهیم داد. این بخش هم در کنار یک طراحی خوب و ایده آل میتواند درصد دیده شدن وب سایت شما را نیز افزایش دهد.
معمولا در وب سایتهای نمایشگاهی, میتوانید چنین قابلیت ها و سرویس هایی را در اختیار بازدید کنندگان وب سایت خود نیز قرار دهید که عبارتند از:
اعلام زمان و تاریخ نمایشگاه
دادن اطلاعات مربوط به غرفه با ذکر جزئیات دقیق و نقشه آن
طراحی بخش تماس با ما در جهت سهولت ارتباط بیشتر
طراحی بخش نظر سنجی
طراحی صفحه ای از اطلاعات کارمندانی که در برگزاری نمایشگاه سهیم هستند
طراحی دستاوردهای بعد از نمایشگاه
ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی از طریق وب سایت
طراحی آنلاین اتفاقات داخل غرفه به کاربران آنلان وب سایتتان
از این لینک میتوانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت نمایشگاهی دسترسی داشته باشید
و صدها موردی که تنها شما میتوانید در طراحی وب سایت نمایشگاهی خود داشته باشید