ممکن است حین تماشای یک برنامه تلویزیونی، در شبکههای اجتماعی به دنبال حاشیههای پشت صحنه بگردید و بخواهید که هیچ موردی را از دست ندهید. در چنین مواردی است که روابط میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغاتی آفلاین محسوس است و متوجه میشوید که به چه میزان روی یکدیگر تاثیر مثبت میگذارند.
اگر در مورد روابط بسیار قوی این دو قانع نشدهاید، لازم است که کمی در مورد اعداد و ارقام مستند مربوط به این موضوع مهم، مطلع شوید:
- وقتی که فردی هم از فضای آنلاین و هم بواسطه تبلیغ تلویزیونی هدفگیری میشود، ۱۶٪ درصد نرخ تبدیل بیشتری(نرخ فروش) پدید میآورد
- ۵۱% افراد، قبل از خرید فیزیکی، در فضای آنلاین تحقیق میکنند
- ۵۰٪ فروشهای حضوری به خاطر تاثیر بازاریابی آنلاین روی افراد صورت میگیرد
البته آمار و ارقام مربوط به میزان تاثیرگذاری بازاریابی آنلاین و راهکارهای آفلاین بر هم به اینجا ختم نمیشود. بیشتر بدانید »
اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسبوکارها کمک میکند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و افراد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع شوند. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپینهای آفلاین با آنلاین میروند. چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپینهای تبلیغاتی را چندین برابر میکند. زیرا کسبوکارها به کمک راهکارهایی چون تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، عموم مردم را هدفگیری کرده و به برندسازی میپردازند و در کنار این راهکارها، برای اثرگذاری و افزایش میزان فروش، از تبلیغات آنلاین استفاده میکنند.
برای آنکه اطلاعات کاملتری در مورد این رویکرد در تبلیغات بدست بیاورید پیشنهاد میکنیم این صفحه را ببینید و ویدیو قرار گرفته در آن را تماشا کنید.