09173119959 مشاوره
۵ ابزار برای هویت‌بخشی به خرید الکترونیک در سال ۲۰۱۶

تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394

بازدید : 2842

رید اینترنتی مدت‌هاست که به زندگی مردم جهان نفوذ کرده و بسیاری از ما سفارشات آنلاین زیادی ثبت کرده‌ایم. اما حتما متوجه شده‌اید که خرید کردن به صورت حضوری، مزایایی دارد که در خرید آنلاین از آن محرومیم. در این‌جا ۵ ابزار و سرویس جالب را معرفی خواهم کرد. ..

خرید الکترونیک می‌تواند کسل‌کننده و یا جذاب باشد. ابزارهایی که در اینجا معرفی می‌شوند این مشکلات را حل‌ می‌کنند.

با وجود راحتی خرید الکترونیک، اما مردم این صعنت را چندان هیجان‌انگیز بودن نمی‌دانند.

کم و بیش خرید الکترونیک به ابزاری برای رسیدن به هدف تبدیل شده است: مشتری شما به یک کالا نیاز دارد، آن کالا را آنلاین پیدا می‌کند و می‌خرد؛ زیرا گزینه مناسب‌تر و ارزان‌تری است. اگر یک سایت رقیب، کالا و خدمات بهتری داشته باشد و یا تعامل و تسهیلات بیش‌تری ارائه کند، هر بار موفق می‌شود توجه مشتری را به خود جلب کنند.

اما خرید الکترونیک پتانسیل لازم را دارد که بهتر از این‌ها عمل کند. با تکنولوژی امروز می‌توانیم به تجربه خرید آنلاین هویت ببخشیم.

Webyclip

webyclip

تعجبی ندارد، هیجانی که اغلب هنگام خرید وجود دارد، گاهی در خرید آنلاین نیست. اگرچه وقتی کالایی را به سرعت و با بهترین قیمت در اینترنت پیدا می‌کنیم احساس خوبی داریم، ولی هیچ راهی وجود ندارد که کیفیت، کارکرد و زیبایی آن را شخصاً بررسی کنیم. از نظر بسیاری از خریداران این کار نه تنها حس خوب خرید کردن را از بین می‌برد بلکه یک بخش ضروری تجربه خرید را نیز حذف می‌کند.

Webyclip با قرار دادن ویدئوهای جذاب درباره‌ی کالا در مراحل استراتژیک و مهم خرید، هویت و تعامل را به خرید آنلاین برمی‌گرداند. الگوریتم Webyclip قادر به شناسایی و ضبط مفیدترین و جالب‌ترین ویدئوها درباره‌ی همه کالاها است و در بخش‌های مناسبی آن‌ها را به مشتریان نشان می‌دهد. در عین حال، واضح است که این ابزار به مشتریان اجازه نمی‌دهد کالا را ببینند یا لمس کنند، اما مشتریان می‌توانند کار بهتری بکنند، زیرا شخصاً و به‌گونه‌ای جالب و تعاملی، به آسانی می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره کالای مورد نیازشان پیدا کنند.

Spot.IM

Spot

بیایید روراست باشیم! اغلب اوقات، دلیل این که افراد به یک فروشگاه جذب می‌شوند، نوع مشتری‌های آن‌جا و آن چیزی است که فروشگاه عرضه می‌کند. فروشگاه‎‌هایی مانند بلومینگدِیل (Bloomingdales) و والمارت (Walmart) سال‌ها زمان صرف کرده‌اند تا با جذب خریداران خاص و هم‌سلیقه با آنها، کارشان را توسعه دهند.

خرید ذاتاً یک تعامل اجتماعی است. بنابراین مردم هنگام خرید کالا، به آن تعامل و حمایت نیاز دارند.

Spot.IM به خریداران آنلاین جامعه‌ای که از دست داده بودند، را ارائه می‌کند. پلتفرم جدید این سایت در بخش نظرات، به مردم این امکان را می‎دهد که درباره کالایی که می‌خواهند بخرند از یکدیگر سوال بپرسند و نیز تجربه خریدشان را با هم به اشتراک بگذارند.

این کار درست مانند زمانی است که با یک دوست به خرید رفته‌اید. کاربران قادرند در یک شرایط مناسب، درباره خریدشان با دیگران صحبت کنند. این کار نه تنها باعث ایجاد تعامل می‌شود بلکه برند شما سال‌ها گروهی طرفدار وفادار خواهد داشت.

Loopit

 loopit

گرچِن وِینِرز (Gretechen Weiners) در فیلم دختران بدجنس جمله‌ی معروفی دارد که می‌گوید: «هیچ‌وقت بدون اینکه از دوستتون بپرسید یه دامن بهتون میاد یا نه، اون رو نمی‌خرید.» اگرچه این جمله ممکن است برای همه‌ی ما صدق نکند، اما هنوز بسیاری از مشتریانتان قبل از خرید کالای مهمی، نیاز به تایید دوستان‌شان دارند.

این اطمینان‌بخشی مجدد، به آنها کمک می‌کند که تصور کنند تصمیم درستی می‌گیرند و خریدشان را توجیه کنند.

چون دوستانتان همیشه کنارتان نیستند، وقتی چیزی را آنلاین جستجو می‌کنید، اغلب این جنبه از خرید در خریدهای الکترونیک نادیده گرفته می‌شود. در این‌جا Loopit وارد عمل می‌شود. Loopit یک ابزار عالی برای ارائه‌ی کالا است که به کاربران اجازه می‌‌دهد قبل از خرید، نظر دوستانشان را بپرسند.

به این‌طریق آن‌ها می‌توانند از کسی که به او اعتماد دارند، نظرش را درباره کالا بپرسند و سرانجام قادر خواهند بود با اطمینان بیشتری کالای موردنظرشان را تهیه کنند.

Unbxd

unbxd

همان‌طور که می‌دانیم مردم به این دلیل که وب‌سایت‌های خرید اینترنتی سریع و آسان هستند آن‌ها را انتخاب می‌کنند. بنابراین با استفاده از Unbxd با سریع‌تر و آسان‌تر کردن این پروسه، خودتان را از رقبا متمایز کنید.

وقتی یک وب‌سایت، بصری است و پیشنهادات دقیقی درباره‌ی محصول می‌دهد، مشتریان جذب سایت می‌شود و می‌توانند چیزی را که می‌خواهند سریع پیدا کنند و حتی اغلب چیزی را که هنوز به خرید آن فکر نکرده‌اند را بخرند.

Unbxd الگوریتم خاصی دارد که به وسیله‌ی آن، محصولاتی که مشتریانتان بیشترین نیاز را به آن‌ها دارند، مشخص می‌کند. این مکانیسم جستجو، کالاها و اجناسی را نمایش می‌دهد که با توجه به برند، قیمت و محبوبیت، احتمال خریدشان بیشتر است.

این ابزار گزینه‌ای به نام «کالای مورد علاقه» را ارائه می‌دهد که کاربرانتان می‌توانند کالاهای مرتبط دیگری که ممکن است دوست داشته باشند، را ببینند. به این طریق با افزایش خرید هر مشتری شما پیروز می‌شوید و کاربرانتان نیز احساس پیروزی می‌کنند، زیرا تصور می‌کنند وب‌سایت‌تان پر از کالاهای موردنیاز آن‌ها است.

Barilliance

Barilliance

هر یک از کاربرانتان نیازهای خاص خودشان را دارند. بنابراین اگر پیشنهادات‌تان مطابق با نیاز آن‌ها باشد سود قابل‌توجهی می‌برید. Barilliance قادر است اطلاعات مهمی درباره مشتریانتان جمع‌آوری کند. اطلاعاتی مانند این که اهل کجا هستند، چه چیزهایی را جستجو کرده‌اند، چطور به وب‌سایت شما آمده‌اند و خیلی چیزهای دیگر.

پس این ابزار برای جذب کاربران و کمک به آنها برای تجربه یک خرید رضایت‌بخش، به‌گونه‌ای خود را تنظیم ‌می‌کند که پیشنهادات، کالاها و اجناس مناسبی را به آنها نشان دهد.

این کار نه‌تنها مشتریانتان را از خدمات شما راضی نگه می‌دارد بلکه نسبت به فروشگاه شما احساس وفاداری بیشتری می‌کنند.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه چیز شخصی است. مردم انتظار دارند خدمات سریع‎‌تر و تسهیلات بیشتر و البته متناسب با اولویت‌ها و نیازهای آنها باشد.

خوشبختانه تکنولوژی در پاسخ به این نیازهای فردی دقیق‌تر شده است. ابزارهای جدید قادرند فراتر از تصورات یک دهه قبل ما عمل کنند و همه چیز را سفارشی کنند، به ویژه خرید الکترونیک از نظر خدمات و تسهیلات پیشرفت زیادی کرده و رویکرد مثبت‌تر و هیجان‌انگیزتری داشته است.

با استفاده از این ابزارها، فروشندگان خرید الکترونیک می‌توانند تعداد کاربران وفادار و مشتاق‌شان را افزایش داده و میزان فروش خود را نیز به طرز چشم‌گیری بالا ببرند. 

شما چه فکر می‌کنید؟ خرید آنلاین چه مشکلاتی برای شما داشته است؟ آیا این ابزارها در بازار ایران عملکردی دارند؟ ایده‌آل شما برای یک خرید آنلاین چه شرایطی دارد؟

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن