09173119959 مشاوره
خبر مهم تغییرات نادر در وبمسترتولز

تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تیر 1396 ( 7:16:5 )

بازدید : 2004

در روزهای اخیر در کنسول جستجوگر گوگل یعنی وب مستر تولز، عبارتی به شکل ذیل ظاهر شده است که همین پیغام کافی بود تا بنده ده ها درخواست مبنی بر توضیح این که هدف از آن چیست، داشته باشم. Jan-22: Search Console performed an infrastructure update that may cause a change in your data. Learn more about Search Console data anomalies. خب. می پردازم به ترجمه دقیق صفحه لینک داده شده، همراه ...

در روزهای اخیر در کنسول جستجوگر گوگل یعنی وب مستر تولز، عبارتی به شکل ذیل ظاهر شده است که همین پیغام کافی بود تا بنده ده ها درخواست مبنی بر توضیح این که هدف از آن چیست، داشته باشم.

Jan-22: Search Console performed an infrastructure update that may cause a change in your data. Learn more about Search Console data anomalies.
خب. می پردازم به ترجمه دقیق صفحه لینک داده شده، همراه با توضیحات مورد نیاز :

در موارد نادر، ممکن است رویدادی در کنسول جستجو رخ دهد که روی گزارشات آماری شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر ما روش های جمع آوری داده را تغییر دهیم یا پیغام خطایی در لاگین شدن روی دهد، ممکن است فراز و فرودی در چارت خودتان مشاهده کنید. این صفحه مشکلات شناسایی شده را که ممکن است روی داده شما تاثیر بگذارد، ذخیره میکند.

Product-wide notes

November 1, 2016 – Ongoing

کنسول جستجو ممکن است به منظور بروزرسانی زیرساختها، ثبت گزارش ها را برای مدت چند هفته به تاخیر بیاندازد (آنالیز جستجو تحت تاثیر قرار نمیگیرد). ما از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم و امیدواریم در زمان کوتاهی ثبت گزارش ها مجددا آغاز شود.

Search Analytics Report

September 20, 2016

 نتایج جستجو در دستگاه های موبایل بصورت مستقیم شروع به ارجاع به صفحات AMP کرده است. بنابراین اگر صفحات AMP ای در کنار صفحه شما وجود داشته باشد ممکن است کاربران به آن صفحات ارجاع داده شوند و در نتیجه ترافیک شما را کاهش دهد.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن