09173119959 مشاوره
بهینه سازی سایت  یا تبلیغات در گوگل

تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1396 ( 2:18:25 )

بازدید : 3649

تاکنون پر بازدیدترین وب سایت ها برای تبلیغات آنلاین و جستجوی بنیانی هزینه پرداخت کرده اند. عمده بازدیدکنندگان از طریق موتور جستجو به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. آنها یک عبارت یا سوال - شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی- را تایپ می کنند و سایت شما را از نتایج نمایش داده شده توسط گوگل انتخاب می کنند.

تاکنون پر بازدیدترین وب سایت ها برای تبلیغات آنلاین و جستجوی بنیانی هزینه پرداخت کرده اند. عمده بازدیدکنندگان از طریق موتور جستجو به وب سایت (طراحی وب سایت شیراز) شما دسترسی پیدا می کنند. آنها یک عبارت یا سوال - شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی- را تایپ می کنند و سایت شما را از نتایج نمایش داده شده توسط گوگل انتخاب می کنند. ترافیک پولی نیز دقیقا از شیوه مشابه سرچشمه می گیرد، فقط به جای کلیک کردن بر روی یکی از 10 لینک اساسی ( معمولا ) صفحه اول نتایج، بر روی یکی از سایت های تبلیغ شده پولی در بالا یا سمت راست صفحه نتایج کلیک کرده و به یک صفحه فرود می رسند.

گوگل ادعای بیش از یک تریلیون جستجوی وب سایت شیراز را در سال 2016 دارد بنابراین کاملا واضح است هر دو روش عادی و پولی که به بازاریابی جستجو نزدیکتر باشد پیشنهادات فریبنده ای درباره نتایج تاثیر خود می دهند. دو گزینه استراتژیک برای کسب و کار، در جستجوی افزایش ترافیک سایت و به دنبال آن سرمایه گذاری کردن در بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در شیراز و ایران برای بالا بردن بازدید طبیعی و یا در تبلیغات گوگل، بالابردن کلیک بیشتر هستند. 

هر دو روش از یک نقطه آغاز به کار می کنند ( جستجوی کلمه کلیدی) و یک هدف مشترک دارند ( افزایش ترافیک سایت)، اما کدامیک بهترین نتیجه را برای کسب و کارهای کوچک دارد؟

 

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در شیراز

نمایش های موتور جستجو به میزان قابل توجهی بر اساس مشاهده وب سایت شماست. آمار و ارقام گسترده است اما حدودا چیزی بین 40% تا 80% از بازدیدکنندگان وب سایت (تعداد زیادی از مردم) اهمیت نمی دهند شما به این موضوع چگونه نگاه می کنید.
این موضوع اهمیت سئو سایت را برای بهبود ترافیک وب سایت ما نشان می دهد. بهینه سازی موتور جستجو شکلی از تبلیغات نیست، بلکه به معنای بهینه کردن وب سایت و محتوای آنلاین شماست برای آنکه گوگل به آن توجه کرده و برای عبارت و کلمات کلیدی مهم به شما رتبه بدهد. رتبه بندگی گوگل یک مقدار مطلق نیست شما برای کلمات کلیدی مختلف رتبه متفاوتی میگیرید و این رتبه با توجه به عملکرد شما و رقبایتان بارها تغییر خواهد کرد. هیچکس در خارج از گوگل نمی داند الگوریتم گوگل دقیقا چگونه کار می کند بنابراین بعضی از سئو ها موقتی و یا خطاست. با این حال، عوامل 9گانه ای وجود دارد که کارشناسان بازاریابی معتقدند در تعیین چگونگی رتبه بندی گوگل نفوذ دارند. (تبلیغات در شیراز)

به کارگیری این رویکرد مزایا و معایبی نسبت به تبلیغات گوگل دارد :

مزایا

تاکتیک های سئو در شیراز می تواند برای کلمات کلیدی مهم در رتبه های جستجوی بالای گوگل نتیجه بخش باشد که این باعث تولید میزان قابل توجهی از ترافیک سایت می شود.
هر کلیک انجام شده بر اثر ترافیک طبیعی هیچ هزینه ای ندارد.
شما لازم نیست هر کلمه کلیدی را برای سئو معین کنید. گوگل به طور خودکار برای کلمه های کلیدی ترافیک بالا در محتوای سایت شما هدف گذاری می کند.
یک استراتژی سئو به شما اجازه می دهد تا کیفیت لینک هایی که از منابع خارجی به کسب و کار شما وارد می شوند بهینه کنید.

معایب

سئو سیرن در شیراز  یک استراتژی بلند مدت است. این می تواند پیش از آن که نتیجه را مشاهده کنید، ماه ها تلاش مداوم نیاز داشته باشد.
رتبه بندی جستجوی طبیعی، نسبت به تغییرات ناگهانی با توجه به عملکرد رقبا و یا به روز رسانی الگوریتم جستجوی گوگل که می تواند چندین بار در طول یک سال رخ بدهد آسیب پذیر است. ما ممکن است رتبه خود را از دست بدهیم اگر گوگل تصمیم بگیرد که محتوای رقیب شما از محتوای شما به کلمه کلیدی مرتبط تر است. همچنین این موضوع نیز غیر معمول نیست که پس از به روز رسانی قابل ملاحظه الگوریتم، چندین جایگاه را از دست بدهید و یا از صفحه اول سقوط کنید.
از آنجایی که گوگل درباره ضوابط جستجوی خود بسیار پنهان کار و مرموز است، سئو همیشه با درجاتی از حدس و گمان درگیر است.
استراتژی سئو نیاز به توجه مداوم دارد، یک دوره عدم فعالیت همانند آن است که سقوط رتبه خود را ببینید.


گوگل ادوردز، پرداخت برای هر کلیک در طول تبلیغات

گوگل ادوردز یا در معنای فارسی آن تبلیغات گوگل، یک سیستم تبلیغاتی ارائه شده توسط گوگل است که به کاربران اجازه می دهد برای کلمات کلیدی و عبارات خاص در نتیجه جستجوی خود رتبه بگیرند.

با راه اندازی یک حساب ادوردز، شما می توانید کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید، که با توجه به میزان محبوبیت و ارتباطشان به ازای هر کلیک هزینه متفاوتی دارند. شما می توانید با نظارت بر کیفیت صفحات فرود و محتوای آگهیتان، بودجه خود را کنترل کنید و هزینه های رقابت را پایین بیاورید.

گوگل ادوردز سریع، کارآمد و مقرون به صرفه است اگر به درستی مدیریت شود. بسیاری از کسب و کارها آن را به سئو ترجیح می دهند تا به نتایج سریعتر و قابل پیش بینی تری دست پیدا کنند.

مزایا

گوگل ادوردز میتواند یک افزایش فوری در ترافیک جستجو (طراحی سایت شیراز) را به شما بدهد و آن را به یک تاکتیک مفید برای کسب و کار جدید و معرفی محصول تبدیل کند.
ادوردز وقوع جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب شده شما را ضمانت می کند، اگرچه هزینه و موقعیت آن به کیفیت آگهی شما بستگی دارد.
گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد تا به سرعت به روند تغییر بازار پاسخ دهید.
گوگل ادوردز انعطاف پذیری فوق العاده ای به شما می دهد برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی متفاوت در یک رقابت یکسان و محدود کردن جستجوی های خود برای کلمات کلیدی منفی.

معایب

به ازای هر کلیک بر روی لینک ادوردز باید هزینه ای پرداخت شود. بهینه سازی هزینه به ازای هر کلیک و کلیک از طریق نرخ نیازمند مدیریت رقابت دقیقی است که این خود کاریست بسیار فشرده.
با گوگل ادوردز نیازی نیست شما محتوا، مقالات و یا پلتفرم های شبکه های اجتماعی خود را بهینه کنید. کسب و کارهایی بر تکنیک "پرداخت به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی)" تکیه می کنند تا از کاربرد سایر متدها ممانعت کنند، اغلب نیازی به تغییر وب سایت خود نمی بینند تا برای آنها هزینه ایجاد نشود.
هر آگهی نیاز به یک صفحه فرود سفارشی برای دست یافتن به بهترین نتیجه دارد و این امر مستلزم یک به روز رسانی مستمر از وب سایت شماست.
بعضی از کاربران از کلیک کردن بر روی لینک های گوگل صرف نظر کرده و مستقیما به نتیجه اصلی می روند.
استفاده از هر دو روش بازاریابی جستجوی پولی و طبیعی

گوگل ادوردز و بهینه سازی سایت شیراز استراتژی های در رقابت با هم نیستند اما دو روش با مشکل یکسان هستند. شما می خواهید مستقیما بازدیدکنندگان با کیفیت بالا را به سایت خود روانه کنید : هردو روش سئو و تبلیغات کلیکی از مسیری متفاوت به شما این امکان را می دهند. همانطور که دیدیم نقاط قوت و ضعفی برای هر دو شیوه وجود دارد اما زمانی که با هم به کار گرفته شوند شما مزایای هردو را تقویت می کنید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن